Щирецька громада

Львівська область, Львівський район

Інформація про розгляд звернень громадян, які надійшли до Щирецької селищної ради за 2024 рік

Дата: 24.01.2025 11:36
Кількість переглядів: 60

Інформація

про розгляд звернень громадян, які надійшли до

Щирецької селищної ради за 2024рік

 

Робота щодо розгляду звернень громадян у виконавчому комітеті Щирецької селищної ради (далі – селищній раді) проводилась відповідно до законодавства України та інших нормативно-правових актів, зокрема Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про місцеве самоврядування», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних рішень виконавчого комітету селищної  ради, розпоряджень селищного голови.

      Селищна рада забезпечує доступ громадян до інформації, якою володіє шляхом систематичного та оперативного її оприлюднення  а саме: на офіційному сайті селищної ради https://shchyretska-hromada.gov.ua

Керівництвом селищної ради першочергово розглядаються звернення, які надійшли від учасників  бойових дій, учасники АТО,інвалідів, мобілізованих, багатодітних сімей, одинокі матері, матері-героїні, сім’ї в яких виховуються діти-сироти та діти, які позбавлені батьківського піклування.

Окрім того, особистий прийом громадян та розгляд звернень проводиться  старостами у старостинських округах Щирецької селищної ради.  За даними моніторингу, більшість усних звернень, які старости намагалися вирішувати самостійно, або надавали вмотивовані роз’яснення, стосувалися стану доріг, вуличного освітлення, благоустрою, спорів між сусідами, безприв’язних собак, приватизації землі, оформлення субсидій та допомог, централізованого вивезення сміття тощо.

Протягом звітного періоду до селищної ради надійшло  __1571__ звернення громадян, з них:  ___713___  звернення на особистому прийомі до селищного голови, його заступників, секретаря  ради та секретаря виконкому, а саме:

Голова селищної ради -275

Секретар ради – 183

Перший заступник голови – 104

Заступник голови з питань діяльності виконавчих органів – 59

Заступник голови з гуманітарних питань – 92

За підсумками розгляду звернень вирішено позитивно – __1231__ звернень; відмовлено у задоволенні – _4__ звернень; надано роз’яснення на __39__,чекають остаточної відповіді - _ 289_, звернення що пересилаються -_8_.

Актуальними залишаються питання:

  • соціального
  • земельних відносин
  • комунального господарства
  • екології та природних ресурсів;
  • охорони здоров’я;
  • інші звернення.

Аналіз кількості та характер звернень громадян, які звернулися до виконавчих органів селищної ради протягом звітного періоду 2024 року, показав, що найбільша кількість звернень:

  •  Пенсіонери -  514
  •  ветерани праці – 21
  •  Багатодітні сім’ї - 34
  •  УБД – 172
  • Особи з інвалідністю -129
  • Інші - 1171

       На особливому контролі знаходяться звернення громадян, що надходять з державної установи урядова «гаряча» лінія та «Гаряча лінія області» які оперативно відпрацьовуються і надаються відповіді.

     На урядову «гарячу» лінію у 2024 році зателефонувало 2 громадян. Звернення жителів громади стосувалися питань  соціального захисту населення:

  •  надання пільг ліквідатору  на ЧАЕС ;
  • виплати по догляду за інвалідам Ігрупи.

   На  «Гарячу лінію області» у 2024році зателефонувало 26громадян. Звернення жителів громади стосувалися питань  :

  • Дорожнє господарство -9
  • Комунальне господарство -6
  • Охорона здоров’я -3
  • Аграрна політика і земельні відносини -1
  • Екологія -2
  • Інше -5

       Жодне зі звернень не залишилось поза увагою, всі заявники отримали вмотивовані відповіді.

     Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» виконано 26 запитів на інформацію, надано довідки та копії документів на 6 адвокатських запити.

     На офіційному вебсайті селищної ради передбачено подання громадянами електронних петицій. У 2024 році, електронних петицій не надходило.

      Робота селищної ради та її виконавчих органів і в подальшому буде спрямована на вирішення соціальних та життєво важливих проблем мешканців громади.

Слід зазначити, що всі звернення, які надходять на адресу селищної ради уважно розглядаються. Викладені факти ретельно перевіряються, докладаються зусилля до вирішення порушених у зверненнях питань. Юридичним відділом забезпечено належний контроль на відповідність нормам чинного законодавства відповідей заявникам. Правова допомога з порушених питань діяльності селищної ради надається громадянам, як особисто, так і у телефонному режимі.

Особливу увагу керівництво селищної ради зосереджує на невідкладному та якісному задоволенні законних запитів громадян, на недопущенні надання необґрунтованих відповідей.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва Щирецької селищної ради.

Виконавчий комітет Щирецької селищної ради і надалі буде забезпечувати якісний розгляд звернень громадян, оперативно вирішувати порушені громадянами питання, відповідно до вимог чинного законодавства.

 

Начальник загального відділу                    Оксана ГЛУХОВЕЦЬКА     

 

ДАНІ
про звернення громадян, що надійшли до 
місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування
за 2024 рік у порівнянні з 2023 роком

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь