Щирецька громада

Львівська область, Львівський район

Оголошення

Дата: 07.10.2020 17:03
Кількість переглядів: 99

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі,

розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)).

Код (55520000-1 Кейтерингові послуги) Послуги з організації харчування учнів шкіл (2 лоти), код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 55520000-1 Кейтерингові послуги, ідентифікаційний номер в електронній системі закупівель: UA-2020-10-02-002661-c на очікувану вартість – 239`315.20 грн.

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Щирецька селищна рада Пустомитівського району Львівської області, що розташована за адресою смт Щирець пл.Ринок, 8, Пустомитівський район, Львівська область, 04372193,  Замовник, що здійснює закупівлі послуги з організації харчування учнів Опорного закладу Щирецької ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів імені Героя України Богдана Ільківа, Щирецької ЗОШ №2 І-ІІІ ступенів.

           Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код (55520000-1 Кейтерингові послуги) Послуги з організації харчування учнів шкіл (2 лоти) код ДК 021:2015 – 55520000-1 Кейтерингові послуги, Лот №1. послуги з організації харчування учнів Опорного закладу Щирецької ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів імені Героя України Богдана Ільківа, Лот №2. - послуги з організації харчування учнів Щирецької ЗОШ №2 І-ІІІ ступенів.          

           Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: переговорна процедура закупівлі, UA-2020-10-02-002661-c.

           Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 239`315.20 гривень. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувану вартість предмета закупівлі визначено на підставі потреб Замовника та Рішення сесії Щирецької селищної ради №1660 «Про забезпечення норм харчування в закладах загальної середньої освіти Щирецької селищної ради Пустомитівського району Львівської області» від 18 грудня 2019 року.

  Обґрунтування розміру бюджетних призначень предмета закупівлі:

Розмір бюджетного призначення щодо предмета закупівлі визначено відповідно до Рішення сесії Щирецької селищної ради №1645 «Про селищний бюджет Щирецької селищної ради (ОТГ) на 2020 рік» та затвердженого кошторису Щирецької селищної ради на 2020 рік.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

              При визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі враховуються механізм організації харчування дітей в загальноосвітніх навчальних закладах, який повинен здійснюватися учасником-переможцем відповідно до вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року №242/239 «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах»,    наказу Міністерства економіки України від 01.08.2006 року    №265  «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації  харчування учнів у  загальноосвітніх навчальних закладах», постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004року №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».  Штатні нормативи працівників їдалень загальноосвітніх навчальних закладів повинні бути сформовані відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 року №1205 «Про затвердження Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 22.12.2010 року  за № 1308/18603.  Всі працівники повинні бути забезпечені своєчасним проходженням медичного огляду. Меню для учнів 1-4 класів та для дітей пільгових категорій повинно узгоджуватися                     з місцевими органами державної санітарно-епідеміологічної служби.

              Учасник, що буде надавати послуги  повинен забезпечити:

Надання послуг у необхідних об’ємах та гарантованій якості. Кожна партія товару (з якого відбувається приготування страв) повинна супроводжуватись документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам.

Контроль за якістю сировини та готових продуктів.  Обов’язкове проведення щоденного бракеражу страв за участю працівників закладу у відповідності з діючим положенням про бракераж на підприємствах громадського харчування. Ведення журналу бракеражу сирої продукції та ін. затвердженої документації.

Забезпечення належного санітарного стану шкільних їдалень. Забезпечення їдалень кухонним інвентарем, спецодягом, миючими та дезінфікуючими засобами у відповідності до діючих норм.

Доставка  сировини та готової продукції здійснюється власним (орендованим) спеціалізованим транспортом Учасника з дотриманням вимог санітарії.

Організація забезпечення учнів та вчителів продукцією через буфет відповідно до Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання ЗНЗ та організації НВП, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 р. № 63 (включення до цього асортименту нових продуктів та страв проводиться тільки за умови отримання позитивного висновку МОЗ України).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь