Матеріальна допомога для фопів та найманих застрахованих працівників, чия сфера діяльності потрапляє під закриття через карантин у розмірі 8 тис. грн
Від 14 по 31 грудня, українські підприємці та наймані застраховані працівники, які будуть змушені закритись через локдаун у січні, зможуть подати заявку на одноразову грошову допомогу від держави. Розмір допомоги становить - 8 тисяч гривень. Проєкт виплати матеріальної допомоги реалізується Мінцифри у партнерстві з Пенсійним фондом України, Міністерством соціальної політики України та Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Згідно з розрахунками, понад 1,6 млн. громадян України та фізичних осіб підприємців зможуть отримати допомогу за цією програмою, а її загальний обсяг становитиме майже 10 млрд грн. Виплати будуть здійснюватись із Фонду боротьби з коронавірусом.
Заяву на виплату одноразової допомоги підприємці та застраховані працівники можуть подавати до 31 грудня включно. Подати заяву можна лише в електронній формі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг https://diia.gov.ua/ або з використанням мобільного додатку «Дія». Гроші автоматично будуть зараховані на особистий гривневий рахунок після перевірки даних.
«Порядки і постанови, які ухвалив Уряд спрямовані на те, щоб підприємці отримали виплати ще перед запровадженням посиленого карантину. Одноразову грошову компенсацію у сумі 8 тисяч гривень підприємці отримають ще до кінця цього року.
Хто має право на допомогу ?
Наймані працівники юридичних осіб або ФОПів, якщо:
- основний класифікатор видів економічної діяльності (КВЕД) належить до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
- організація, у якій ви працюєте, нарахувала ЄСВ за ІІІ квартал 2020 року;
- середня заробітна плата найманого працівника не перевищує 30 тис грн на місяць за ІІІ квартал;
- найманий працівник не працює за сумісництвом в організації.
ФОПи, якщо:
- станом на 31.10.2020 основний КВЕД віднесено до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
- займається діяльністю понад 3 місяці;
- сплатив ЄСВ не менше, ніж за три місяці у 2020 році;
- якщо, ви не є одночасно найманим працівником.
Станом на 31 жовтня 2020 року отримувачі допомоги мають вказати КВЕДи, як основні.
Алгоритм отримання послуги на порталі https://diia.gov.ua/
- Потрібний кваліфікований електронний підпис для авторизації на порталі.
- Зареєструватися або авторизуватися, якщо особа вже зареєстрована, в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.
- У розділі «Послуги» вибрати «Одноразова матеріальна допомога ФОП і найманим працівникам».
- «Дія» автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ на відповідність умовам отримання допомоги.
- Необхідно підтвердити поточне місце роботи.
- Ввести номер гривневого рахунку застрахованої особи у форматі IBAN. Важливо: отримати гроші можна тільки на особистий рахунок.
- Перевірити і відправити заповнену заяву.
- Чекайте повідомлення про зарахування виплати в банк.
Алгоритм отримання послуги у додатку «Дія»
- Завантажити додаток «Дія».
- Авторизуватися в додатку через Приват24, Monobank, або BankID НБУ.
- У розділі «Послуги» натиснути «Отримати допомогу».
- «Дія» автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ на відповідність умовам отримання допомоги.
- Ввести номер гривневого рахунку застрахованої особи у форматі IBAN. Важливо: отримати гроші можна тільки на особистий рахунок.
- Чекайте повідомлення про обробку заяви.
- Заповнення заяви.
На отримання одноразової матеріальної допомоги не можуть претендувати застраховані працівники:
- якщо після 31 жовтня 2020-го вид діяльності їхнього підприємства змінили на той, який не може працювати в період локдауну (випадки, коли вид діяльності навмисне змінюють заради виплат);
- працюють за сумісництвом;
- отримують середню зарплату вище за 30 тис. грн.
Фізичні особи підприємці, якщо:
- офіційно працюють менше ніж три місяці;
- платили за себе ЄСВ менше ніж три місяці;
- які після 31 жовтня 2020-го змінили вид діяльності;
- які є і найманими працівниками, і фізособами-підприємцями;
- які вже припинили свою діяльність (закрилися).
Від 14 по 31 грудня, українські підприємці та наймані застраховані працівники, які будуть змушені закритись через локдаун у січні, зможуть подати заявку на одноразову грошову допомогу від держави. Розмір допомоги становить - 8 тисяч гривень. Проєкт виплати матеріальної допомоги реалізується Мінцифри у партнерстві з Пенсійним фондом України, Міністерством соціальної політики України та Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Згідно з розрахунками, понад 1,6 млн. громадян України та фізичних осіб підприємців зможуть отримати допомогу за цією програмою, а її загальний обсяг становитиме майже 10 млрд грн. Виплати будуть здійснюватись із Фонду боротьби з коронавірусом.
Заяву на виплату одноразової допомоги підприємці та застраховані працівники можуть подавати до 31 грудня включно. Подати заяву можна лише в електронній формі з використанням Єдиного державного веб-порталу електронних послуг https://diia.gov.ua/ або з використанням мобільного додатку «Дія». Гроші автоматично будуть зараховані на особистий гривневий рахунок після перевірки даних.
«Порядки і постанови, які ухвалив Уряд спрямовані на те, щоб підприємці отримали виплати ще перед запровадженням посиленого карантину. Одноразову грошову компенсацію у сумі 8 тисяч гривень підприємці отримають ще до кінця цього року.
Хто має право на допомогу ?
Наймані працівники юридичних осіб або ФОПів, якщо:
- основний класифікатор видів економічної діяльності (КВЕД) належить до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
- організація, у якій ви працюєте, нарахувала ЄСВ за ІІІ квартал 2020 року;
- середня заробітна плата найманого працівника не перевищує 30 тис грн на місяць за ІІІ квартал;
- найманий працівник не працює за сумісництвом в організації.
ФОПи, якщо:
- станом на 31.10.2020 основний КВЕД віднесено до тих, стосовно яких вжито карантинних заходів;
- займається діяльністю понад 3 місяці;
- сплатив ЄСВ не менше, ніж за три місяці у 2020 році;
- якщо, ви не є одночасно найманим працівником.
Станом на 31 жовтня 2020 року отримувачі допомоги мають вказати КВЕДи, як основні.
Алгоритм отримання послуги на порталі https://diia.gov.ua/
- Потрібний кваліфікований електронний підпис для авторизації на порталі.
- Зареєструватися або авторизуватися, якщо особа вже зареєстрована, в кабінеті громадянина на diia.gov.ua за допомогою електронного підпису або BankID.
- У розділі «Послуги» вибрати «Одноразова матеріальна допомога ФОП і найманим працівникам».
- «Дія» автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ на відповідність умовам отримання допомоги.
- Необхідно підтвердити поточне місце роботи.
- Ввести номер гривневого рахунку застрахованої особи у форматі IBAN. Важливо: отримати гроші можна тільки на особистий рахунок.
- Перевірити і відправити заповнену заяву.
- Чекайте повідомлення про зарахування виплати в банк.
Алгоритм отримання послуги у додатку «Дія»
- Завантажити додаток «Дія».
- Авторизуватися в додатку через Приват24, Monobank, або BankID НБУ.
- У розділі «Послуги» натиснути «Отримати допомогу».
- «Дія» автоматично перевірить дані в Реєстрі застрахованих осіб ПФУ на відповідність умовам отримання допомоги.
- Ввести номер гривневого рахунку застрахованої особи у форматі IBAN. Важливо: отримати гроші можна тільки на особистий рахунок.
- Чекайте повідомлення про обробку заяви.
- Заповнення заяви.
На отримання одноразової матеріальної допомоги не можуть претендувати застраховані працівники:
- якщо після 31 жовтня 2020-го вид діяльності їхнього підприємства змінили на той, який не може працювати в період локдауну (випадки, коли вид діяльності навмисне змінюють заради виплат);
- працюють за сумісництвом;
- отримують середню зарплату вище за 30 тис. грн.
-
Фізичні особи підприємці, якщо:
- офіційно працюють менше ніж три місяці;
- платили за себе ЄСВ менше ніж три місяці;
- які після 31 жовтня 2020-го змінили вид діяльності;
- які є і найманими працівниками, і фізособами-підприємцями;
- які вже припинили свою діяльність (закрилися).