Треніг з організації адмінпослуг у Щирці
Одним із найважливіших напрямів діяльності місцевих органів влади в Україні стало надання в максимальному обсязі якісних адміністративних послуг в межах громади. Створення зручних і доступних умов отримання адміністративних послуг є однією з ключових задач органу місцевого самоврядування.
В рамках третього раунду Фази впровадження напрямку з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми “U-LEAD з Європою” в приміщенні Народного дому смт Щирець 8 та 9 жовтня було організовано навчання для персоналу відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Щирецької селищної ради, керівництва та виконуючих обов’язки старост Щирецької ОТГ. Для організації та проведення тренінгу Програма “U-LEAD з Європою” забезпечила проїзд, проживання та роботу тренерів, харчування учасників під час тренінгу. Натомість внеском Громади у проведенні навчання було забезпечення місця для проведення тренінгу та дотримання безпечної дистанції між учасниками тренінгу та дотримання маскового режиму всіма учасниками відповідно до чинного законодавства. Висококваліфіковані тренери Дмитро Архипович та Юрій Куць, які є відповідальними працівниками різних Центрів надання адміністративних послуг міста Львова, у доступній всім учасникам формі розказали про типи ЦНАПів та особливості їх створення, надали загальну інформацію про адміністративні послуги та способи їх інтеграції в ЦНАП. Вони розповіли про організацію роботи адміністраторів у своїх ЦНАПах та дали цінні поради для наших працівників, грунтуючись на чотирьохрічному досвіді роботи. Також тренери під час дискусій відповіли на всі питання учасників тренінгу. Наступний тренінг на базі нашої ОТГ в рамках третього раунду Фази впровадження напрямку з покращення якості надання адміністративних послуг для населення Програми “U-LEAD з Європою” відбудеться 26 та 27 листопада 2020 року і буде присвячений питанням ділової етики та взаємодії з відвідувачами ЦНАПів та особливостям надання окремих адміністративних послуг та їх груп.